Logicode - Referinte

Vă oferim soluţii care subscriu categoriei Supply Chain Management (SCM). Folosind tehnologia informaţiei dezvoltăm aplicaţii şi soluţii care automatizează procesele şi activităţile companiilor care operează în lanţul de aprovizionare-desfacere (producători de materii prime şi de produse finite, furnizori, transportatori, distribuitori, retaileri, şamd.). Utilitatea acestor soluţii este că oferă fiecărei companii implicate acces la cele mai noi şi corecte informaţii de trasabilitate care privesc mişcarea bunurilor atât în cadrul proceselor din interiorul companiei, cât şi pe fluxul producţie-distribuţie-vânzare.

Nevoia de integrare a proceselor cheie de business, de la utilizatorul final al unui produs până la furnizorul de materii prime reprezintă esenţa conceptului de Supply Chain Management. Procesele cheie se referă la: managementul relaţiilor cu clienţii şi furnizorii, managementul cererii, procesarea comenzilor, urmărirea producţiei, desfacerea produselor, managementul retururilor.

Eficienţa de ansamblu a lanţului de distribuţie se traduce într-un circuit al mişcării bunurilor, între momentul producerii lor şi momentul consumului, realizat în cel mai scurt timp şi cu cele mai mici costuri.


Aplicaţii pe verticale:
Soluţii la cheie:

extend


Aplicaţia software extend permite realizarea operaţiunilor specifice lucrului în depozit şi culegerea datelor prin intermediul terminalelor mobile, echipate cu cititoare de coduri de bare. Prin facilităţile pe care le oferă, extend este o aplicaţie flexibilă care asigură culegerea, verificarea şi transmiterea datelor în sistemul ERP al companiei.

Rolul extend este de a integra datele culese în urma operaţiunilor de recepţie, livrare şi inventariere cu sistemul software de gestiune economică al companiei.

Avantajul major al soluţiei este că extinde capabilităţile unui sistem ERP în zona operaţională, prin culegerea informaţiilor direct la sursă, adică în timpul desfăşurării operaţiunilor din depozit.

extend vă ajută să optimizaţi procesele de business. Cum?

Prin:

  • evitarea erorilor umane
  • simplificarea operaţiunilor de recepţie şi livrare
  • reducerea timpului dedicat efectuării inventarului
  • micşorarea volumului de muncă şi a efortului depus de angajaţi
  • comunicarea informaţiilor aferente stocurilor în aplicaţia ERP

extend asistă pas cu pas operatorul din depozit în munca sa zilnică, culege şi transferă datele aferente operaţiunilor realizate în baza de date a sistemului ERP, permiţând acestuia generarea de rapoarte foarte exacte şi actuale.

Actuala versiune extend a fost dezvoltată pentru schimbul de date cu aplicaţia ERP WinMentor, prin urmare aplicaţia este disponibilă pentru achiziţie numai în reţeaua de distribuţie WinMentor.


Click aici pentru a consulta lista distribuitorilor autorizaţi.


Descărcaţi mai multe informaţii despre extend.


extend pentru Windows Mobile


Începând cu luna octombrie 2013 este disponibilă noua versiune extend pentru terminalele mobile cu sistem de operare Windows Mobile. Având o interfață nouă, ușor de folosit de către orice utilizator, noul extend pentru Windows Mobile oferă funcționalități îmbunătățite de culegere și verificare a informațiilor despre produsele gestionate.


Click aici pentru mai multe detalii.