Logicode - Referinte

Am dezvoltat un portofoliu complet de servicii integrate pentru ca beneficiarii soluţiilor Logicode de identificare şi culegere automată a datelor să le poată exploata cu maximum de rezultate şi minimum de riscuri. Soluţiile marca Logicode vor fi implementate în funcţie de cerinţele afacerii Dumneavoastră, de bugetul şi de mediul IT de care dispuneţi. Echipa Logicode va lucra împreună cu Dumneavoastră pentru a determina cu exactitate funcţionalităţile necesare în atingerea obiectivelor, urmând să vă recomande soluţia completă (Hardware & Software & Servicii) la un TCO (Total Cost of Ownership) minim.

Categoriile de servicii pe care vi le oferim acoperă toate etapele de implementare a soluţiei, de la analiza cerinţelor şi designul aplicaţiei, la configurarea soluţiei, punerea în funcţiune şi trainingul utilizatorilor. Prin serviciile de suport post-implementare asigurăm mentenanţa soluţiei şi service pentru echipamentele furnizate, pe toată durata de viaţă a acestora.

Experienţa de peste 20 ani în tehnologia codurilor de bare, RFID şi în soluţiile de comunicaţie ne recomandă drept un partener de încredere, iar know-how-ul specialiştilor din echipa Logicode ne-a permis să structurăm serviciile oferite în categorii bine definite, orientate după necesităţile clientului.


Helpdesk


Echipa tehnică Logicode vă stă la dispoziţie pentru a răspunde întrebărilor dumneavoastră atât prin asistenţă telefonică, cât şi prin serviciul online Logicode HelpDesk pe care îl găsiţi la adresa: https://helpdesk.logicode.info/


De ce să apelaţi la HelpDesk?

  • Pentru că în acest mod veţi beneficia de o rezolvare promptă şi rapidă a problemelor, alocarea task-urilor realizându-se în funcţie de priorităţi şi de gradul de încărcare a echipei tehnice (prima persoană disponibilă preia task-ul)
  • Pentru că prin înscrierea pe site a problemelor tehnice pe care le întâmpinaţi veţi fi la curent în orice moment cu stadiul de rezolvare a solicitărilor, prin urmărirea statusului acestora
  • Pentru că este un serviciu gratuit, care nu presupune costuri (spre deosebire de asistenţa telefonică)
  • Pentru că aveţi acces oricând la istoricul problemelor pe care le-aţi semnalat