Logicode - Referinte

Am dezvoltat un portofoliu complet de servicii integrate pentru ca beneficiarii soluţiilor Logicode de identificare şi culegere automată a datelor să le poată exploata cu maximum de rezultate şi minimum de riscuri. Soluţiile marca Logicode vor fi implementate în funcţie de cerinţele afacerii Dumneavoastră, de bugetul şi de mediul IT de care dispuneţi. Echipa Logicode va lucra împreună cu Dumneavoastră pentru a determina cu exactitate funcţionalităţile necesare în atingerea obiectivelor, urmând să vă recomande soluţia completă (Hardware & Software & Servicii) la un TCO (Total Cost of Ownership) minim.

Categoriile de servicii pe care vi le oferim acoperă toate etapele de implementare a soluţiei, de la analiza cerinţelor şi designul aplicaţiei, la configurarea soluţiei, punerea în funcţiune şi trainingul utilizatorilor. Prin serviciile de suport post-implementare asigurăm mentenanţa soluţiei şi service pentru echipamentele furnizate, pe toată durata de viaţă a acestora.

Experienţa de peste 20 ani în tehnologia codurilor de bare, RFID şi în soluţiile de comunicaţie ne recomandă drept un partener de încredere, iar know-how-ul specialiştilor din echipa Logicode ne-a permis să structurăm serviciile oferite în categorii bine definite, orientate după necesităţile clientului.


Suport


Serviciile de suport sunt servicii post-implementare, furnizate după încheierea implementării. Includ contractele de service şi mentenanţa preventivă.


Contracte de service

Garanţia standard pentru echipamente acoperă numai defectele de fabricaţie sau ale materialelor componente. Contractele de service de tipul Service Level Agreement - SLA Assure şi SLA Complete, pe lângă faptul că acoperă defectele, acoperă şi uzura sau defectarea părţilor componente. Contractele de service SLA Complete oferă în plus faţă de SLA Assure garanţie totală pentru stricăciuni/daune produse în timpul funcţionării echipamentelor în mediul de lucru.


Service la sediul Logicode

Disponibil cu opţiunea de returnare a echipamentelor reparate în 2 sau 5 zile, contractul de service la sediul Logicode include şi serviciile din gama SLA Complete în cazul în care se încheie în avans, pentru o perioadă de 3 ani.

Aveţi siguranţa că echipamentele vor fi reparate în termenul promis şi testate corespunzător. Dacă optaţi pentru tipul de contract Silver, echipamentele reparate vă vor fi înapoiate în 2 zile lucrătoare de la data intrării lor în service, iar dacă alegeţi contractul Bronze, le veţi primi în 5 zile lucrătoare.

Contractul de service de tipul Service Level Agreement vă aduce economii de bani comparativ cu costul unei reparaţii incidentale. Dacă încheiaţi contractul de service SLA Assure în cel mult 30 de zile de la achiziţia echipamentelor, veţi beneficia de reduceri de preţ. Dacă încheiaţi un contract de service SLA pe 3 ani, veţi beneficia automat de serviciile din gama SLA Complete.

Pe toată durata contractului, preţul reparaţiilor va rămâne neschimbat, astfel că veţi şti să vă planificaţi un buget realist. De asemenea, cheltuielile de returnare la client a echipamentelor reparate le vom suporta noi, în cazul contractelor SLA Assure. Mai mult, veţi beneficia gratuit de servicii de mentenanţă preventivă sau de reîncărcare a versiunii de software aleasă, când echipamentele trec printr-un ciclu complet de reparaţie. Suportul tehnic prin telefon este şi el gratuit pentru contractele SLA Assure.

Garanţia standard la reparaţiile efectuate de specialiştii noştri este de 30 de zile.


Service la sediul clientului

Acest tip de contract de service oferă o varietate de servicii, în funcţie de nevoile clientului.

Contractul de service la sediul clientului este de două tipuri: Gold şi Platinum. Contractul Platinum vă garantează un timp de reacţie din partea echipei de service de 1 zi de la producerea incidentului (defecţiunii), în timp ce contractul Gold vă garantează un timp de 2 zile. Ambele tipuri de contracte asigură repararea sau înlocuirea, la cererea clientului, a echipamentelor folosite în procesele critice de business, în cel mai scurt timp posibil.


Înlocuirea imediată a echipamentului defect

Contractul de service Silver permite înlocuirea echipamentului defect în termen de 1 zi cu un echipament de rezervă aflat în proprietatea clientului. Echipamentul defect urmează să fie reparat în termen de 5 zile lucrătoare şi returnat clientului.

Pentru ca un client să poată accesa acest serviciu, de înlocuire a echipamentului defect din stocul de rezervă, achiziţia trebuie să cuprindă cel puţin 100 de echipamente din acelaşi model. Recomandarea noastră este ca stocul de rezervă să fie de 5-15% din numărul total al echipamentelor, în funcţie de mediul în care sunt utilizate şi de alţi factori operaţionali. Clientul trebuie să returneze echipamentul defect la sediul Logicode în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea echipamentului de rezervă.


SLA Complete

Suplimentar faţă de serviciile cuprinse în contractul de service la sediul Logicode (de tipul SLA Assure), contractul SLA Complete oferă 3 ani de service la preţ fix şi eliberează clientul de grija acoperirii sau nu a defecţiunii de către garanţia oferită prin contract.

Serviciile acoperite prin contractul SLA Complete surclasează serviciile acordate prin contractele standard. În timp ce contractele standard acoperă numai defecţiunile la piesele componente, contractul SLA Complete acoperă suplimentar şi defecţiuni cauzate de mediul de funcţionare a echipamentelor. Clienţii care încheie contracte de service la sediul Logicode (de tipul Silver sau Bronze) pe o perioadă de 3 ani, precum şi clienţii care, în termen de 30 de zile de la achiziţia echipamentului aleg un contract de service de înlocuire imediată a echipamentului defect, se califică automat pentru contractul SLA Complete. Acesta nu presupune costuri suplimentare.

Acest tip de contract este cea mai bună modalitate pentru protejarea investiţiei în echipamente, pentru că garanţia acoperă defecţiunile, disfuncţionalităţile şi deteriorările cauzate de mediul de funcţionare – fără cheltuieli suplimentare faţă de contractul SLA Assure standard.

Cu un contract SLA Complete pe 3 ani, nu veţi plăti nimic în plus faţă de preţul contractului de reparaţii. Toate reparaţiile au o garanţie de 30 de zile, pentru toate contractele de mai jos:

  • Contractul Bronze – termen de reparare a echipamentului defect de 5 zile lucrătoare;
  • Contractul Silver - termen de reparare a echipamentului defect de 2 zile lucrătoare;
  • Contractul Silver de înlocuire imediată a echipamentului defect.

Alte servicii de suport

Pe lângă contractele de service, Logicode mai oferă şi alte forme de suport, cum este mentenanţa preventivă – care identifică potenţialele probleme şi le elimină înainte să atingă niveluri critice, sau reparaţiile incidentale – care se referă la echipamentele neacoperite prin contract de service.


Mentenanţa preventivă

Acest serviciu preîntâmpină transformarea problemelor minore în probleme serioase.

Periodic vor fi făcute vizite la sediul clientului de către un tehnician de service Logicode care evaluează starea echipamentului, îi monitorizează modul de funcţionare şi efectuează mentenanţa preventivă. Acest serviciu este util dacă clientul are un număr mare de echipamente mobile răspândite în locaţii multiple.


Reparaţii incidentale

Reparaţiile incidentale se efectuează pe echipamentele care nu sunt acoperite de un contract de service şi au un cost fix, indiferent de natura reparaţiilor suferite de echipamentul respectiv. Tehnicienii Logicode vor face tot posibilul ca termenul de reparaţie să nu depăşească 15 zile lucrătoare.

În condiţii normale, furnizorii de echipamente oferă suport pentru echipamentele lor pe o perioadă de minim 3 ani după ce acestea au încetat să mai fie produse. Această perioadă de suport poate fi mai mare dacă pe piaţă vor exista piese de schimb.


background